Sunday, September 11, 2016

Opleiding Sjabloon Plan Kantoor

Opleiding Sjabloon Plan Die TrainingSession. xls Excel templaat het 2 afdelings: Opleiding Agenda sjabloon met die klik van die knoppie Wys / verberg rye. onmiddellik weg te steek of wys jou rye Instrukteur Notes, en daardeur alles georganiseer in 'n enkele sjabloon hou (en vermy al die probleme wat kom uit probeer om 2 verskillende dokumente in harmonie te hou as dinge verander) Buite die Print Area Opleiding Plan Sjabloon Excel. jy kan die opsionele kolomme gebruik om: Link na verwante dokumente (soos jou kragpunte, video's, Instrukteur Notes, uitdeelstukke, ens) Verduidelik die tipe leer aktiwiteit (keuse van jou eie gebruiker-gedefinieerde dropdown lys van jou eie gunsteling tipe aktiwiteite jy daardeur herinner 'n belangrike komponent van jou tipiese opleiding ervaring nie te vergeet) Laat Excel te bereken die Begin tyd vir elke aktiwiteit om te verseker dat jy van plan is genoeg tyd vir alles. Om die Begin Tyd definieer vir 'n aktiwiteit om so gou as 'n ander aktiwiteit eindig begin. tik die gelykaanteken () in 'n Begin Tyd sel en kliek dan op die sel vir die Eindtyd vir die voorafgaande aktiwiteit, en druk die Enter-sleutel. Wenk: Probeer spandeer 'n halfuur om te probeer om jou eie formule te bereken Eindtyd skryf. en dan sal jy 'n beter waardering vir die waarde wat jy kry van jou professioneel ontwikkel Systems2win templates. Jy was in staat om dit te doen in 'n halfuur Groot. stuur Nou is dit jou spanmaat in 'n ander land, en sien hoe goed jou formule werk in die internasionale weergawes van Excel. Om jou Training Agenda sjabloon te druk. eerste op die knoppie Wys / verberg rye om jou instrukteur Notes weg te steek, en kies dan Systems2win spyskaart Druk Area 1 (Dalk met behulp van Verandering drukker te druk in PDF-formaat) Opleiding Kontrolelys Sjabloon Enigiemand wat al ooit 'n opleidingsessie het beplan weet dat daar meer is aan dit as net krap af 'n agenda en 'n paar Instrukteur Notes. Of ten minste moet daar 'meer te wees as jy nie t wil jou deelnemers gapende en plot maniere om ooit te vermy bywoon 'n ander van jou inspirasie opleiding. Gebruik hierdie sjabloon Excel om stelselmatig te verseker dat elkeen van jou opleiding sessies is goed beplande, kreatiewe en inspirerende. Op dieselfde werkblad net onder die opleidingsessie Agenda. jy sal die opleidingsessie Beplanning Kontrolelys vind. Opleidingsessie Beplanning Kontrolelys Excel templaat Net soos so baie ander (bekende) Systems2win templates. Op die DV vel, jy definieer jou eie dropdown lyste vir jou span rolle, jou bronne, jou status kodes. Die meeste dinge is reeds in verskeie tale vertaal, en jy kan selfs maklik maak jy jou eie dropdown lyste in verskeie tale JOU persona jul heer antwoord sjabloon word outomaties gevind en oorgedra word na die nuwe weergawe elke keer dat jy op te gradeer. Om jou opleiding Kontrolelys sjabloon te druk. wanneer jy kan met behulp van professioneel ontwikkel templates maklik persoonlike vir jou unieke behoeftes nou met geen behoefte om te begin met 'n leë bladsy en 'n flikkerende wyser Opleidingsprogram sjabloon TrainingSpec. doc is 'n Woord sjabloon wat kom met ander Opleidingsprogram templates. en is gevind in die gids tKZdontSync van jou Systems2win portaal. Dit bied 'n goeie beginpunt vir die organisering van jou gedagtes by die ontwikkeling van 'n opleidingsprogram wat bestaan ​​uit meer as een opleidingsessie. Voeg en afdelings te verwyder as dit nodig is As 'n tafel of artikel kom nie t toepassing verwyder. As jy 'n nuwe een nodig het by te voeg een. Om 'n nuwe tabel te voeg (pre-formaat soos al die ander): Voeg Table Systems2win om tafel rye te voeg: tabelrye bo of onder Vir meer hulp (insluitend hulp vir hoe om hyperlink ikone voeg) Voorgestelde Lees en Hulpbronne Sien ook Systems2win s Online opleiding video vir opleidingsessie Design Hierdie opleiding plan sjabloon skets die stappe wat nodig is om te ontwerp, te ontwikkel en lewer 'n opleidingsprogram. Dit laat jou toe om te verduidelik die doelwitte, behoeftes, strategie, en kurrikulum aangespreek moet word wanneer die opleiding van gebruikers op 'n nuwe of verbeterde stelsel. Hierdie opleiding plan sjabloon pakket sluit 'n 20 bladsy MS Word sjabloon. asook 14 MS Word / Excel vorms, kontrolelyste, vraelyste, en sigblaaie wat die omvang, vereistes, evaluering, lewering metode, strategie, afhanklikhede / beperkinge / beperkings, skedule, hulpbronne, materiaal en opleiding sekuriteit vang. Laai nou af vir 9,99 Koop Hier Opleiding Plan Dokumente Opleiding kurrikulum Opleiding Kurrikulum Sigblad Opleidingsprogram Sigblad opleidingsbegroting Sigblad Inhoudsopgawe Die Opleiding Plan sjabloon (MS Word) bevat die volgende afdelings: 2 opleidingsvereistes 2.2 Rol en verantwoordelikhede 2.3 Opleiding Evaluering 2.4 Delivery Metode 2.9 Instrukteur Evaluering 3.1 Opleiding Bronne 3.2 Pilot Training 3.3 Afhanklike gebiede / beperkinge / Beperkings 4.1 Opleiding Program Aktiwiteite 4.2 Stigting / Pre-vereiste Aktiwiteite 5. Opleiding Resources 6. Opleiding Omgewing 6.1 sagteware Vereistes 6.2 Hardware / Netwerk Vereistes 6.3 Trainer Vereistes 7. Opleiding Materials 7.1 opdatering Opleiding Materials 8.1 Toegang tot opleidingsmateriaal 8.2 Toegang tot opleidingsomgewing Wat is ingesluit in die opleiding plan sjabloon pak die templates in hierdie pakket ingesluit is in Microsoft word en Microsoft Excel-formaat. Jy kan al templates aanlyn af te laai vir slegs 9,99. Die sjabloon pakket sluit die volgende dokumente: Opleiding Sjabloon Plan (kleur) Gehalteverbetering Sjabloon Plan Hierdie sjabloon kan afgelaai word in Microsoft Word-formaat. As jy sukkel om toegang tot die Woord weergawe ervaar, of vereis dat 'n ander formaat of ander ondersteuning, bel OMH op (518) 474-6587 Maandag tot Vrydag, 9:00-17:00 New York Staat Kantoor van Geestesgesondheid Kantoor van Quality Management 2005 Gehalteverbeteringsplan Naam van Clinic datum van die huidige plan Artikel 1 Inleiding Inleiding: sending, Ons visie, omvang van Diens (Beskryf kortliks die kliniek program wat gedek sal word deur hierdie plan, insluitend die kliniek se missie en visie, die tipes van dienste wat gelewer word, sy relatiewe grootte, ens,) die volgende Gehalteverbeteringsplan dien as die fondament van die verbintenis van die hierdie kliniek om voortdurend te verbeter die gehalte van die behandeling en dienste wat dit bied. Gehalte. Kwaliteit dienste is dienste wat gelewer word in 'n veilige, doeltreffende, ontvanger-gesentreerde, tydige, billike en-herstel-georiënteerde mode. (Clinic naam) is verbind tot die voortgesette verbetering van die gehalte van die sorg van sy verbruikers ontvang, soos blyk uit die uitkomste van daardie sorg. Die organisasie streef voortdurend om te verseker dat: Die behandeling voorsien inkorporeer bewysgebaseerde, effektiewe praktyke die behandeling en dienste wat geskik is vir die behoeftes elke verbruiker, en beskikbaar wanneer dit nodig is gevaar vir verbruikers, verskaffers en ander geminimaliseer en foute in die lewering van dienste verhoed verbruikers individuele behoeftes en verwagtinge gerespekteer verbruikers of diegene wie hulle aanwys het die geleentheid om deel te neem in besluite oor die behandeling en dienste gelewer word met sensitiwiteit en omgee prosedures, behandelings en dienste gelewer word in 'n tydige en doeltreffende wyse, met toepaslike koördinasie en kontinuïteit in alle fases van sorg en al verskaffers van sorg. Gehalteverbetering Beginsels. Verbetering van die gehalte is 'n sistematiese benadering tot die assessering van dienste en die verbetering van hulle op 'n prioriteit basis. Die (Naam van Clinic) benadering tot gehalteverbetering is gebaseer op die volgende beginsels: Customer Focus. Hoë gehalte organisasies fokus op hul interne en eksterne kliënte en op voldoen of dit oortref behoeftes en verwagtinge. - Herstel-georiënteerde. Dienste word gekenmerk deur 'n verbintenis tot die bevordering van en behoud van welstand en om uit te brei keuse. Hierdie benadering bevorder maksimum buigsaamheid en keuse om individueel omskryf doelwitte te bereik en toe te laat persoongesentreerde dienste. Werknemer Bemagtiging. Doeltreffende programme betrek mense op alle vlakke van die organisasie in die verbetering van gehalte. Leierskap Deelname. Sterk leierskap, rigting en ondersteuning van gehalteverbetering aktiwiteite deur die beheerliggaam en uitvoerende hoof is die sleutel tot prestasie te verbeter. Hierdie betrokkenheid van organisatoriese leierskap verseker dat inisiatiewe om gehalte te verbeter in ooreenstemming met verskaffer missie en / of strategiese plan. Data Informed Practice. Suksesvolle QI prosesse skep terugvoer lusse, met behulp van data om die praktyk en meet resultate te lig. Feit-gebaseerde besluite is geneig om korrekte besluite te neem. Statistiese gereedskap. Vir deurlopende verbetering van sorg, is gereedskap en metodes wat nodig is dat Foster kennis en begrip. CQI organisasies gebruik 'n gedefinieerde stel analitiese gereedskap soos hardloop kaarte, oorsaak en gevolg diagramme, vloeidiagramme, Pareto, histogramme en beheer kaarte om data te omskep in inligting. Voorkoming Oor korreksie. Deurlopende Gehalteverbetering entiteite soek na goeie prosesse te ontwerp om uitstekende resultate te behaal eerder as prosesse te los nadat die feit. Deurlopende verbetering . Prosesse moet voortdurend hersien en verbeter word. Klein inkrementele veranderinge te doen maak 'n impak, en verskaffers kan byna altyd 'n geleentheid om dinge beter te maak. Deurlopende Gehalteverbetering Aktiwiteite. Verbetering van die gehalte aktiwiteite kom uit 'n sistematiese en georganiseerde raamwerk vir verbetering. Hierdie raamwerk, deur die hospitaal leierskap aanvaar, verstaan, aanvaar en benut die hele organisasie, as gevolg van voortgesette opleiding en betrokkenheid van personeel op alle vlakke in prestasie te verbeter. Gehalteverbetering behels twee primêre aktiwiteite: Die meting van en die beoordeling van die prestasie van kliniekdienste deur die versameling en ontleding van data. Die uitvoer van inisiatiewe om gehalte te verbeter en om aksie te neem waar aangedui, insluitend die ontwerp van nuwe dienste, en / of verbetering van bestaande dienste. Die instrumente wat gebruik word om hierdie aktiwiteite uit te voer, word in Bylae A aan die einde van hierdie plan. Artikel 2 Leierskap en Organisasie Leierskap. Die sleutel tot die sukses van die Deurlopende Gehalteverbetering proses is leierskap. Die volgende beskryf hoe die leiers van die (Naam van Clinic) kliniek verskaf ondersteuning aan verbetering aktiwiteite gehalte. Die Gehalteverbetering Komitee bied deurlopende operasionele leierskap van deurlopende aktiwiteite om gehalte te verbeter by die kliniek. Die komitee vergader minstens maandeliks of minstens tien (10) keer per jaar en bestaan ​​uit die volgende persone:. (Lys titels van komiteelede Die lidmaatskap moet 'n ontvanger / familielid vir volwasse instellings en 'n familielid vir kinders instellings insluit. . dui die Voorsitter van die Komitee) die verantwoordelikhede van die komitee sluit in: die ontwikkeling en goedkeuring van die Program vir Gehalteverbetering Plan. As deel van die plan, tot stigting van meetbare doelwitte wat gebaseer is op prioriteite geïdentifiseer deur die gebruik van bepaalde kriteria vir die verbetering van die gehalte en veiligheid van kliniekdienste. Die ontwikkeling van aanwysers van gehalte op 'n prioriteit basis. Van tyd tot tyd die beoordeling van inligting wat gebaseer is op die aanwysers, om aksie te neem as bewys deur verbetering inisiatiewe gehalte probleme op te los en geleenthede om gehalte te verbeter na te streef. Stigting en verbetering inisiatiewe spesifieke gehalte ondersteun. Verslagdoening aan die direksie oor kwaliteit verbetering aktiwiteite van die kliniek op 'n gereelde basis. Formeel aanneming van 'n spesifieke benadering tot Deurlopende Gehalteverbetering (soos Plan-Do-Check-Act: PDCA). Die direksie verskaf ook leiding vir die Program vir Gehalteverbetering proses soos volg: Ondersteunende en lei implementering van kwaliteit verbetering aktiwiteite by die kliniek. Hersiening, evaluering en goedkeuring van die Gehalteverbeteringsplan jaarliks. (Beskryf hoe leierskap kliniek se QI Program sal ondersteun.) Die Leiers ondersteun QI aktiwiteite deur middel van die beplande koördinasie en kommunikasie van die resultate van meting aktiwiteite wat verband hou met QI inisiatiewe en algehele pogings om voortdurend te verbeter die gehalte van sorg wat voorsien word. Dit deel van QI data en inligting is 'n belangrike leierskap funksie. Leiers, deur 'n beplande en gedeel kommunikasie benadering, verseker die direksie, personeel, ontvangers en familielede het kennis van en insette in die gang QI inisiatiewe as 'n middel van die voortdurende verbetering van prestasie. Dit beplan kommunikasie kan plaasvind deur middel van die volgende metodes Story rade en / of plakkate vertoon in gemeen gebiede ontvangers wat deelneem aan QI Komitee rapporteer terug na ontvanger groepe deel van die kliniek se jaarlikse QI Plan evaluering nuusbriewe en of aalmoese Beskryf asb jou klinieke metode en / of meganisme vir kommunikasie om ontvangers, personeel en leierskap. Artikel 3 Doelwitte Die Gehalteverbetering Komitee identifiseer en definieer doelwitte en spesifieke doelwitte van elke jaar tot stand gebring word. Hierdie doelwitte sluit in opleiding van kliniese en administratiewe personeel met betrekking tot beide deurlopende gehalteverbeteringsbeginsels en spesifieke gehalte te verbeter inisiatief (s). Vordering in die vergadering van hierdie doelwitte is 'n belangrike deel van die jaarlikse evaluering van gehalteverbetering aktiwiteite. Die volgende is die deurlopende langtermyn doelwitte vir die (Naam van Clinic) QI Program en die spesifieke doelwitte vir die totstandbrenging van hierdie doelwitte vir die jaar. (Dui die huidige jaar.) Om kwantitatiewe meting te sleutel prosesse of uitkomste te evalueer implementeer ( 'n Voorbeeld van 'n doelwit wat kwantitatiewe meting: Die gemiddelde aantal sal algehele met 30 verminder word vanaf die huidige gemiddeld van binne die volgende 12 maande.) Om bring bestuurders, dokters, en personeel saam te kwantitatiewe data en belangrike kliniese negatiewe gebeure te hersien om probleme vir geïdentifiseerde probleme sorgvuldig prioritiseer en om doelwitte te identifiseer vir hul besluit om meetbare verbetering in die hoogste prioriteit gebiede te bereik aan interne en eksterne vereistes verslagdoening vergader om onderwys te voorsien en opleiding aan bestuurders, dokters, en personeel ( 'n voorbeeld van 'n doelwit wat onderwys en opleiding 100 van alle bestuurders, dokters, en personeel sal opgelei word in die beginsels en praktyke van Gehalteverbetering volgens datum.) om te ontwikkel of nodige gereedskap neem, soos die praktyk riglyne, verbruikersopnames en gehalte-aanwysers. Lys hier jou doelstellings en doelwitte vir die huidige jaar. Die keuse van jou doelwitte moet gekies word uit die lys hierbo. Jy hoef nie al hierdie doelwitte te kies. Die lys behoort te word op maat van jou program en sluit spesifieke doelwitte - maniere waarop hierdie doelwitte sal bereik. Die doelstelling (s) vir elk van jou gekose doelwitte moet spesifiek en meetbaar wees. Spesifieke en meetbare beteken dat jy in staat is om duidelik te bepaal of die doelwitte aan die einde van die jaar nagekom deur die gebruik van 'n bepaalde stel QI gereedskap sal wees. (Sien Bylae A.) Ten minste een van die doelwitte en die ooreenstemmende doelstelling (s) moet aangaan personeel onderwys verband hou met jou kwaliteit verbetering aktiwiteite. Artikel 4 Prestasiemeting Prestasiemeting is die proses van gereeld beoordeling van die resultate wat deur die program. Dit behels die identifisering van prosesse, stelsels en uitkomste wat 'n integrale deel van die prestasie van die diensleweringsisteem is, kies aanwysers van hierdie prosesse, stelsels en uitkomste, en ontleding van inligting wat verband hou met hierdie aanwysers op 'n gereelde basis. Deurlopende Gehalteverbetering behels die neem van aksie as wat nodig is gebaseer op die resultate van die data-analise en die geleenthede vir prestasie wat hulle identifiseer. Die doel van meting en evaluering is om: Assesseer die stabiliteit van prosesse of uitkomste om vas te stel of daar 'n ongewenste mate van variasie of 'n versuim om te verrig by 'n verwagte vlak. Probleme te identifiseer en geleenthede om die prestasie van prosesse te verbeter. Assesseer die uitslag van die sorg wat voorsien word. Vas te stel of 'n nuwe of verbeterde proses aan prestasie verwagtinge. Meting en assessering behels: Seleksie van 'n proses of uitkoms gemeet moet word, op 'n prioriteit basis. Identifisering en / of ontwikkeling van prestasie-aanwysers vir die gekose proses of uitkoms gemeet moet word. Saamgevoeg data sodat dit opgesom en gekwantifiseer om 'n proses of uitkoms te meet. Assessering van prestasie ten opsigte van hierdie aanwysers aan beplande en met gereelde tussenposes. Aksie om prestasie verskille aan te spreek wanneer aanwysers dui daarop dat 'n proses is nie stabiel, is nie die uitvoering by 'n verwagte vlak of verteenwoordig 'n geleentheid vir verbetering van die gehalte. Verslagdoening binne die organisasie op bevindinge, gevolgtrekkings en aksies wat geneem is as gevolg van prestasie-evaluering. Die keuse van 'n Prestasie-aanduider. 'N prestasie-aanwyser is 'n kwantitatiewe instrument wat inligting oor die prestasie van 'n kliniek se proses, dienste, funksies of uitkomste bied. Die keuse van 'n Prestasie-aanduider is gebaseer op die volgende oorwegings: Toepaslikheid op sending - of die aanwyser spreek die bevolking bedien Kliniese Belang - of dit spreek 'n klinies belangrike proses wat: 'n hoë volume probleem geneig of hoë risiko-eienskappe van 'n Prestasie-aanduider. Faktore om te oorweeg in die bepaling van watter aanwyser te gebruik, sluit Wetenskaplike Stigting: die verhouding tussen die aanwyser en die proses, stelsel of kliniese uitkoms word gemeet Geldigheid: of die aanwyser beoordeel wat dit voorgee om Resource Beskikbaarheid evalueer: die verhouding van die resultate van die aanwyser om die betrokke koste en die personeel hulpbronne wat beskikbaar verbruikers voorkeur is: die mate waarin die aanwyser in ag neem individuele of groep (bv rasse, etniese of kulturele) voorkeure Sinvolheid: of die resultate van die aanwyser maklik verstaan ​​kan word, die aanwyser meet 'n veranderlike waaroor die program het 'n paar beheer, en die veranderlike is geneig om te verander deur redelike kwaliteit verbetering pogings. (Beskryf die faktore wat jy sal oorweeg in die keuse van 'n mate van gehalte.) Die Performance Indicator gekies vir die (Naam van Clinic) Gehalteverbeteringsplan. Vir doeleindes van hierdie plan, 'n aanduiding (s) bestaan ​​uit vyf sleutelelemente Naam, definisie, data te versamel, die frekwensie van analise of assessering, en voorlopige idees vir verbetering. Die volgende tabel bied elke prestasie-aanwyser tans in gebruik deur die kliniek saam met die ooreenstemmende beskrywings. Mate van Service Kwaliteit (Voltooi hierdie tabel vir elke aanwyser wat gekies word. Let daarop dat slegs een aanwyser vereis gedurende die eerste jaar van die ooreenkoms.) Noem hoe dikwels die Gehalteverbetering Komitee sal inligting wat verband hou met die aanwyser te evalueer. Assessering. Assessering word gedoen deur die werklike prestasie op 'n aanwyser met: Eie met verloop van tyd. Pre-gevestigde standaarde, doelwitte of verwagte vlakke van prestasie. Inligting met betrekking tot bewysgebaseerde praktyke. Ander klinieke of soortgelyke diensverskaffers. (Lys hier die assesseringstrategieë wat jy sal gebruik. Sien Bylae A, aangeheg, vir voorbeelde van prestasie verbetering gereedskap.) Artikel 5 Gehalteverbetering Initiative Sodra die prestasie van 'n geselekteerde proses is gemeet, beoordeel en ontleed, die inligting wat ingesamel is deur die bogenoemde prestasie-aanwyser (s) word gebruik om 'n deurlopende gehalteverbetering inisiatief onderneem moet word, te identifiseer. Die besluit om die inisiatief onderneem is gebaseer op prioriteite kliniek. Die doel van 'n inisiatief is om die prestasie van bestaande dienste te verbeter of om nuwes te ontwerp. Die model benut ten Naam van Clinic genoem Plan-Do-Check-Act (PDCA). (Pas die volgende as geskik is vir jou program As jy 'n ander as PDCA model kies, beskryf die model hier..) Plan - Die eerste stap behels die identifisering van voorlopige geleenthede vir verbetering. Op hierdie stadium is die fokus om data te ontleed om kommer te identifiseer en te verwagte uitkomste te bepaal. Idees vir die verbetering van prosesse geïdentifiseer. Hierdie stap vereis dat die meeste tyd en moeite. Geraak personeel of mense bedien word geïdentifiseer, data saamgestel, en oplossings voorgestel. (Vir gereedskap wat gebruik word tydens die beplanning stadium, sien artikels in Bylaag A.) Doen - Hierdie stap behels die gebruik van die voorgestelde oplossing, en as dit suksesvol is, soos bepaal deur die meting en assessering, die implementering van die oplossing gewoonlik op 'n proefbasis as 'n nuwe deel van die proses. Check - Op hierdie stadium is data weer ingesamel om die resultate van die nuwe proses te vergelyk met dié van die vorige een. Wet - Hierdie fase behels die maak van die veranderinge 'n roetine deel van die geteikende aktiwiteit. Dit beteken ook om ander (ander personeel, program komponente of verbruikers) te betrek - diegene wat geraak sal word deur die veranderinge, diegene wie se samewerking is nodig om die veranderinge op 'n groter skaal te implementeer, en diegene wat kan baat vind by dit wat geleer is. Ten slotte, beteken dit dokumentering en rapportering bevindinge en opvolg. Artikel 6 Evaluering Evaluering voltooi aan die einde van elke kalenderjaar. Die jaarlikse evaluering gedoen word deur die kliniek en aangehou lêer in die kliniek saam met die Program vir Gehalteverbetering Plan. Hierdie dokumente sal deur die Kantoor van Geestesgesondheid hersien as deel van die kliniek sertifisering proses. Die evaluering n opsomming van die doelwitte en doelstellings van die kliniek se Gehalteverbeteringsplan, die verbetering van die gehalte aktiwiteite gedurende die afgelope jaar, insluitend die geteikende proses, stelsels en uitkomste, die prestasie-aanwysers benut, die bevindinge van die meting, data samevoeging, assessering en analise prosesse, en die verbetering inisiatiewe gehalte geneem in reaksie op die bevindings. Maak 'n opsomming van die vordering in die behoeftes van die Jaarlikse Doelwitte / Doel. Vir elk van die doelwitte, sluit in 'n kort opsomming van die vordering, insluitend vordering met betrekking tot opleiding doel (s). Gee 'n kort opsomming van die bevindinge vir elk van die aanwysers wat jy gebruik het gedurende die jaar. Hierdie opsommings moet sluit beide die uitkomste van die meting proses en die gevolgtrekkings en aksies wat geneem is in reaksie op hierdie uitkomste. Maak 'n opsomming van jou vordering met betrekking tot die kwaliteit Inisiatiew (e). Vir elke inisiatief, 'n kort beskrywing van wat aktiwiteite plaasgevind het, insluitende die resultate op jou wyser. Wat is die volgende stappe Hoe sal jy enige implikasies van die verbetering van die gehalte proses beskryf vir aksies wat geneem moet word met betrekking tot uitkomste, stelsels of uitkomste op jou program in die komende jaar) Aanbevelings:. Op grond van die evaluering, meld die optrede sien jy as noodsaaklik om die doeltreffendheid van die QI Plan te verbeter. Aanhangsel A. Gehalteverbetering tools volgende is sommige van die beskikbare by te staan ​​in die verbetering van die gehalte proses gereedskap. Vloei Kartering: Gebruik van 'n diagram waarin grafiese simbole uit te beeld van die aard en vloei van die stappe in 'n proses. Hierdie instrument is veral nuttig in die vroeë stadiums van 'n projek te help om die span te verstaan ​​hoe die proses op die oomblik werk. Die vloeidiagram kan vergelyk word met hoe die proses is bedoel om te werk. Aan die einde van die projek, kan die span wil dan weer plot die gewysigde proses om te wys hoe die geherdefinieer proses moet plaasvind. Die voordele van 'n vloeidiagram is dat dit: Is daar 'n prent wat bevorder begrip van die proses is 'n potensiële opleiding hulpmiddel vir werknemers toon duidelik waar probleemareas en prosesse vir verbetering is. Vloei kartering kan die span om die werklike volgorde vloei-of-gebeurtenis te identifiseer in 'n proses. Dinkskrum: 'n instrument wat gebruik word deur spanne om die idees van elke individu na vore te bring en stel hulle in 'n ordelike wyse aan die res van die span. Noodsaaklik is vir 'n dinkskrum is om 'n omgewing wat vry is van kritiek lewer. Spanlede genereer kwessies en stem in om op die relatiewe waarde van elke idee. Dinkskrum word gebruik wanneer 'n mens wil 'n groot aantal idees oor kwessies aan te pak, moontlike oorsake te genereer, benaderings om te gebruik, of optrede te neem. Die voordele van 'n dinkskrum is dat dit: Dit spoor kreatiwiteit vinnig produseer 'n groot aantal idees balanseer betrokkenheid deur al die spanlede bevorder 'n gevoel van eienaarskap in die finale besluit alle lede aktief deelneem Verskaf insette na ander instrumente: idees kan in 'n affiniteit word diagram of hulle kan verminder word deur multi-stem. Besluitneming gereedskap: Terwyl nie alle besluite geneem word deur spanne, kan twee gereedskap nuttig wees wanneer spanne moet besluite te neem. Multi-stem is 'n groep besluitneming tegniek wat gebruik word om 'n lang lys van items om 'n hanteerbare aantal verminder deur middel van 'n gestruktureerde reeks stemme. Die resultaat is 'n kortlys te identifiseer wat belangrik is vir die span is. Multi-stem word gebruik om 'n lang lys van idees te verminder en prioriteite vinnig toewys met 'n hoë mate van span ooreenkoms. Nominale Groep-tegniek wat gebruik word om rang kwessies te identifiseer en. Affinity Diagram: Die Affinity Diagram word dikwels gebruik om die groep idees wat gegenereer word deur 'n dinkskrum. Dit is 'n instrument wat groot hoeveelhede van taal data (idees, probleme, opinies) versamel en organiseer hulle in groepe op grond van hul natuurlike verhouding. Die affiniteit proses is 'n goeie manier om mense te kry wat op 'n kreatiewe vlak werk te moeilik, verwarrend, onbekende of ongeorganiseerd kwessies aan te spreek. Die affiniteit proses is geformaliseer in 'n grafiese voorstelling genoem 'n affiniteit diagram. Hierdie proses is nuttig om: Sif deur groot volumes data. Moedig nuwe patrone van denke. As 'n algemene reël, indien minder as 15 items van inligting is geïdentifiseer, die affiniteit proses is nie nodig nie. Oorsaak en gevolg diagram (ook bekend as 'n visgraat of Ishakawa diagram): Dit is 'n instrument wat help om te identifiseer, sorteer, en vertoon. Dit is 'n grafiese voorstelling van die verhouding tussen 'n gegewe uitkoms en al die faktore wat die uitkoms beïnvloed. Hierdie instrument help om die basiese oorsake van 'n probleem te identifiseer. Die struktuur van die diagram help spanlede dink in 'n baie sistematiese manier. Die voordele van 'n oorsaak-en-effek diagram is dat dit: Help die span na die oorsake van 'n probleem of gehalte kenmerk bepaal met behulp van 'n gestruktureerde benadering moedig deelname groep en maak gebruik van die groep kennis van die proses maak gebruik van 'n ordelike, maklik-om - lees-formaat om oorsaak-en-gevolg verhoudings diagram toon moontlike oorsake van variasie in 'n proses Verhoog kennis van die proses identifiseer gebiede waar data moet afgehaal word vir addisionele studiemateriaal. Oorsaak en gevolg diagramme toe te laat om die span te identifiseer en grafies alle moontlike oorsake wat verband hou met 'n proses, prosedure of stelsel mislukking vertoon. Histogram: Dit is 'n vertikale staafgrafiek wat die verspreiding van 'n datastel in 'n enkele punt in die tyd uitbeeld. 'N Histogram fasiliteer die vertoning van 'n groot versameling van metings op 'n tafel, wat aandui waar die meerderheid van die waardes val in 'n metingskaal en die bedrag van variasie. Die histogram word in die volgende situasies: Om grafies 'n groot data deur die byvoeging van spesifikasie perke mens kan vergelyk met die resultate te verwerk en geredelik bepaal of 'n huidige proses kan produseer positiewe resultate te help met besluitneming is gestig verteenwoordig. Pareto Chart: Vernoem na die Pareto-beginsel wat daarop dui dat 80 van die moeilikheid kom van 20 van die probleme. Dit is 'n reeks van bars op 'n grafiek, gereël in dalende volgorde van frekwensie. Die hoogte van elke staaf weerspieël die frekwensie van 'n item. Pareto kaarte is handig regdeur die prestasie te verbeter proses - help om te bepaal watter probleme verdere studie, wat veroorsaak dat die eerste te spreek nodig het, en wat die voordele en voordele is, sluit in: Fokus op die meeste belangrike faktore en help om konsensus te bou Laat vir die toekenning van beperkte hulpbronne . Die sê 20 van die bron veroorsaak 80 van die probleem. Pareto kaarte toelaat dat die span om grafies te fokus op die gebiede en kwessies waar die grootste geleenthede om prestasie bestaan ​​te verbeter. Begin Chart: Die meeste basiese hulpmiddel om te wys hoe 'n proses voer met verloop van tyd. Datapunte is geplot in temporale orde op 'n lyngrafiek. Begin kaarte is die mees doeltreffende gebruik om te bepaal en bereik proses stabiliteit deur grafies uitbeeld seine van variasie. 'N run grafiek kan help om vas te stel of 'n proses is stabiel, konsekwent en voorspelbaar. Eenvoudige statistiek soos mediaan en verskeidenheid kan ook vertoon word. Die aanloop grafiek is die meeste nuttig in: Verstaan ​​variasie in proses Prestasiemonitering proses prestasie met verloop van tyd te seine van verandering wat uitbeeld hoe 'n proses uitgevoer word met verloop van tyd, insluitend variasie op te spoor. Laat die span om veranderinge in prestasie te sien met verloop van tyd. Die diagram kan 'n tendens lyn sluit om moontlike veranderinge in prestasie te identifiseer. Beheer Chart: A beheer grafiek is 'n statistiese instrument wat gebruik word om te onderskei tussen variasie in 'n proses wat uit algemene oorsake en variasie as gevolg van spesiale oorsake. Dit is bekend dat daar 'n variasie in elke proses, 'n gevolg van oorsake nie normaalweg teenwoordig in die proses (spesiale oorsaak variasie). Algemene oorsaak variasie is variasie wat eenvoudig die gevolg van die talle, alomteenwoordige verskille in die proses. Beheer kaarte kan help om stabiliteit in 'n proses te handhaaf deur die uitbeelding van wanneer 'n proses kan beïnvloed word deur 'n spesiale oorsake. Die konsekwentheid van 'n proses word gewoonlik gekenmerk deur aan te toon as data binne beheer perke val wat gebaseer is op plus of minus spesifieke standaardafwykings vanaf die middellyn. Beheer kaarte word gebruik om: Monitor proses variasie met verloop van tyd Hulp om te onderskei tussen spesiale en algemene oorsaak variasie evalueer die effektiwiteit van verandering op 'n proses te illustreer hoe 'n proses uitgevoer word tydens 'n spesifieke tydperk. Die gebruik van die boonste perke beheer (UCLs) en perke laer beheer (LCLs) wat statisties word bereken, kan die span statisties beduidende veranderinge in prestasie te identifiseer. Hierdie inligting kan gebruik word om geleenthede om prestasie te verbeter of te meet die doeltreffendheid van 'n verandering in 'n proses, prosedure, of stelsel te identifiseer. Basislyne: 'n maatstaf is 'n verwysingspunt waardeur iets gemeet kan word, in vergelyking, of beoordeel. Dit kan 'n industrie standaard waarteen 'n program aanwyser gemonitor en bevind dat bo wees, te gebruik of te vergelyk met die maatstaf wees. Oorsaak analise: 'n oorsaak analise is 'n stelselmatige proses vir die identifisering van die mees basiese faktore / oorsake wat variasie ten grondslag lê in prestasie. Kantoor van Geestesgesondheid


No comments:

Post a Comment