Thursday, October 6, 2016

Hdfc Online Trading Kliente Nommer

HDFC Securities Klantesorg, is Services HDFC Securities Kliente nommer verskaf vir kliënte wat belangstel om die besonderhede van die aandelemakelary Inligting weet is. As kliënt geen tyd bevind, kan jy selfs net jou belegging en diens betrekking navrae beantwoord deur 24 uur HDFC Kliente. HDFC Call sentrum fasiliteit bied ook dienste in 7 tale. HDFC SECURITIES KLIËNTEDIENS BESONDERHEDE Volgende is die HDFC Aandelebeurs tolvrye nommer waar die kliënt up kan te eniger tyd en weet dat die besonderhede van die Effektebeurs en kry die navrae beantwoord word deur die HDFC Customer Service mense. NRI kliënte word ook voorsien met die spesiale Kliente getalle wat hieronder gegee: Tolvry Kliente Nommer: 39019400. (24 uur diens). NRI Hantering Desk: 91-22-30750141- 47. NRI Help Desk: 022-2834-6685 Faks: 91-22-2834-6690. Kliënte om die Tele makelary Nommers en kliëntediens nommers van individuele state te leer ken. jy kan die lys hieronder te volg. Andhra Pradesh: 040-39019400 Karnataka: 080-39019400 Delhi: 011-39019400 Vir kliënt se inwoner van Bangalore jy word versoek om 'n beroep op die Bangalore Kliente Nommer: 022-39019400. HDFC SECURITIES e-pos id Kliënte word ook voorsien met die e-pos id waar jy die besonderhede van die kous posisie kan weet, as jy nie in staat is om die kliënt Care nommer bel. Die HDFC kliënte ondersteuning sal jou laat weet met 'n antwoord oor die besonderhede gevra word deur die kliënt. HDFC Securities Customer Support E-pos Identiteitskaart: care hdfcsec Vir NRI se Customer Support E-pos Identiteitskaart: nrihelp hdfcsec In bykomend tot die bogenoemde inligting, kliënte kan ook die bykomende inligting oor die effekte deur 'n besoek die HDFC Securities Webwerf. HDFC SECURITIES HOOFKANTOOR adres vir die kliënte wat belangstel om die HDFC hoofkantoor besoek is, kan jy die skakel wat gegee volg en kliënte kan ook hul navrae en klagtes met betrekking tot HDFC Securities Ltd die volgende Kliente-adres te skryf. Customer Care Balie HDFC Securities Beperk, Handel Globe, 2de Vloer, Kondivita Junction, Andheri Kurla Road, Andheri (Oos), Mumbai 400 059. HDFC Securities produkte en dienste HDFC Securities bied verskeie dienste aan sy kliënte wat aandele Realty en ander toegevoegde waarde insluit dienste. Oor HDFC Securities HDFC aandelemakelary Company is een van die voorste makelary maatskappye in Indië, wat 'n deel van HDFC Privaatsektorbestuur bank. Oor afgelope tien jaar het dit kliënte tevredenheid en het belangstelling kliënt en hul prioriteit weet. HDFC Securities bied verskeie produkte en dienste oor verskillende bateklasse soos aandele, goud, skuld en Real Estate. Kliënte kan handel HDFC via online, telefoon, selfoon. HDFC mobiele handel is ook beskikbaar op die selfone Blackberry, iPhone, Java, Android ens HDFC voorsiening belegging behoeftes van die kliënt deur middel van 190 en meer takke. TOEKENNINGS HDFC sekuriteite het talle toekennings en toekennings gewen vir hul groot dienste. Dit het die beste mark Analyst toekenning gewen in die jaar 2014 by die See Besigheid Indië se beste mark Analyst-toekennings in die kategorie. Hierdie toekenning ontvang in die teenwoordigheid van BJP president Amit Shah, Maharashtra Hoofminister Devendra Fadnavis en ander vooraanstaande persoonlikhede van die aandele makelary en finansiële dienste bedryf. Vir meer inligting oor HDFC sekuriteite, sy produkte en dienste besoek die webwerf hieronder. Webwerf: hdfcsec / Aandele en Derivatives Belê in 'n wye verskeidenheid van Mutual Fondse met 'n volle beheer oor jou Mutual beleggings Fonds al HDFC Bank se netbankdiens. Naadloze Transaksies: Met 'n geïntegreerde 4: 1 rekening daar naatlose beweging van fondse en aandele, en sodoende 'n kliënt vermoë om vinnige optrede meerdere handel platforms te neem gee: transaksies met uiterste convinience met behulp van 'n keuse van platforms - Internet, Mobile, lits (Lae bandwydte webwerf), takke of Call N handel in plaaslike tale. Kragtige instrumente: Op grond van Web 2.0 en Ajax-gebaseerde tegnologie, die portaal bied die vermoë om Verpersoonlik, Bestuur, Pasmaak and Share. Vernuftige gereedskap soos Gevorderde Portefeulje Tracker, Dophoulyste, Stock Alert, sakrekenaars, Stock Screeners, Interaktiewe kartering, Tegniese Analise, ens en nog baie meer is 'n gewilde trekking met ons oordeelkundige kliënte. Vertrou Navorsing: navorsing hulp s Insig vermoë om 'n ingeligte besluit te neem handel. Onafhanklike Retail Navorsing span bied 'n gasheer van berigte dat 'n kliënt van kan maak in sy / haar loop van transaksies. Veiligheid en Sekuriteit: HDFC sekuriteite bied die hoogste vlak van sekuriteit met 'n 128-bit encryption tegnologie. Kontak van HDFC Bank kliëntediens Dit is om in te lig oor jou personeel is misleidend die kliënte. Myself rekeninghouer van HDFC vir die laaste 10 jaar. Ek het een van jou personeel in die kliënt / inligtingstoonbank oor die minimum balans in SB a / c gevra. Hy het geantwoord dat dit 'n R 5000 / - vir min balans. Dan onttrek ek kontant deur die behoud van min balans na 'n maand Ek het die rekeningstaat, het ek geskok hulle afgetrek R 800 / - vir nie hou min balans van R 10,000 / -. OTM onttrekking by OTM 8184 op 2012/02/02 deur SBI Debietkaart by Bangalore. Geen bedrag ontvang, maar gedebiteer. Geen omgekeerde OTM onttrekking. Selfs het ek ook in die gesig gestaar dieselfde probleem in Hyderabad. Ek hou van die Hdfc debietkaart. Ek onttrek bedrag van DCB bank OTM, as die bediener was af terwyl onttrek, ek het nie geld te kry, maar dit lyk geld afgetrek van my rekening. Ek kon nie verstaan ​​wat om te doen in hierdie scenario. Ek het 'n kredietkaart. Ek betaal en settelled maar ek het nie geen ledegeld kry certificate. now Ek hoef die certificate. I gemaak soveel telefoon calls. but Ek is jammer om te sê dat geen stappe gedoen is uit jou end. now Ek vra 'n last. after hierdie as ek nie geen ledegeld sertifikaat te kry sal ek gaan na RBI So asseblief serious. pl. send op my e-pos id. Dankie. Ek wil aansoek doen vir 'n nuwe tjekboek. waar kan ek aansoek doen vir dieselfde as jy toegang tot netto bank het wat jy kan doen dit anders noem die kliënte ondersteuning ek hou korporatiewe salaris a / c met jou selfbeeld Bank. 'N maandelikse paaiement gaan op elke Ist van die maand uit my rekening te Axis bank. Geagte HDFC Bank span, ek regtig ontsteld deur HDFC HSR Tak span. Die soort teistering en ek is seker as daar geen aksie vinnig geneem word ek het om te gaan vir die hof verbruiker. Ek het twee rekeninge in HDFC en deel van HDFC vir laaste 7 jaar gewees het. As so baie jare en is nie genoeg vir 'n goeie verhouding met 'n bank, Ek is diep bedroef. UITGAWE: Ek het 'n tweede rekening in HSR Uitleg tak in April verlede jaar (rekeningnommer: xx) en belowe dat ek nodig het om te onderhou 25000 as minimum balans in beide my rekeninge (vertel my verkope persoon Rahul en Subhan Ali). Ek het dit maar in September, het ek gehef met AQB aanklagte. Bank takbestuurder en Deepa van dieselfde bank gemaak valse beloftes vir 3 maande wat dit sal omgekeer word, maar nooit gedoen. Uiteindelik moes ek gaan vir sluiting van my rekening op verlede Donderdag (11 Januarie 2012), maar dit is nie nog gesluit en weer die AQB word gehef selfs al het ek het 25.300 in my rekening. Dit is regtig mal, kan ek nie verstaan ​​hoekom my rekening nie onmiddellik gesluit en waarom AQB koste as ek minimum balans. Ek wil onmiddellike oplossing en gewen t ligtelik opneem nie. Ons sien daarna uit om jou antwoord op die vroegste. Geagte Meneer Ek wil my noc wie om te kontak nie liggaam is beantwoord ek het nog nooit gevra om te werk Demat A / C, maar nog steeds Bank begin my Demat A / C kry. INFACT Ek het nog nooit enige Trading gedoen. Watter soort Bank Is dit miskien ek sal nie betaal niks. Ek moet my kliënt ID Nr vir netto bank doel, en kan jy reverse die registrasiegeld van Rs.290 / - van my kredietkaart .. Geagte Meneer / Mevrou Verlede maand het ek 'n TATA motor van National Garage Jammu gekoop en hulle met die saamvat met HDFC vir lening. Ek het het die lening van R 4.5 lakhs van jou bank. Nou die probleem is dat HDFC die leningsbedrag betaal aan 'n ander handelaar in plaas van Nasionale Garage. Ek het gekontak HDFC ouens vir hierdie kwessie, maar elke keer as hulle sê dat per ongeluk hulle die bedrag na ander handelaar betaal het en dit sal 2-3 dae neem om ontslae reggestel. Nou, meer as 'n maand het gegaan en my temp registrasienommer verstryk en ek moet aansoek doen om registrasie, maar die handelaar het geweier om my die verkoop brief gee omdat hulle die betaling van die motor van HDFC nie ontvang het nie. Dit is my beskeie versoek om die nodige stappe teen die skuldiges te neem en die geld beskikbaar te stel aan die handelaar. Gerespekteer meneer, ek het my rekening onlangs het my eerste is verkeerd gespel as SO ek versoek u vriendelik om dit te verander. Ons besigheid is wat geraak word as gevolg van swak diens. Jou webwerf is af sedert gister en toon fout. Ons het 'n lopende rekening en moet ten minste 50 NEFT transaksies elke dag. Dit is nie goed vir 'n beweerde bank soos joune. Ek het maandelikse rekeningstaat ontvang deur e-pos, maar het nie die wagwoord om vriendelik te maak stuur vir my my wagwoord. Ek het my selfoon nie verander word nie. onlangs. Hoe kan ek werk my selfoon nie. sodat ek al die updates via sms kan kry vir elke transaksie gemaak met my HDFC debietkaart. Ek het 'n oproep gekry van een van jou bestuurders as ek belangstel om aansoek vir persoonlike lening. As ek wou aansoek doen ek geredelik ingestem en die dokumente wat hulle versoek vir voorgelê. Ek het ook die ondertekening van die aansoekvorm hulle my werkplek gekry het. Sy is 3 maande en ek is gevra om die een of ander dokument en word vertraag. Iam nie tevrede is met wat gebeur. Ek het 'n kredietkaart van jou maatskappy. Die kaart is misplaas van my Maart 2008. Ek het Versoek om my kredietkaart in HDFC Bank Hisar blok, maar na 'n tyd jou operateur het my gebel en gesê dat daar 'n betaling verskuldig van R 2500 /. Ek het die betaling deur middel van herstel aegnt..now na twee jaar gegee is om oproepe te sê daar is nog hangende payment..Please sluit my rekening so gou as moontlik. per ongeluk het ons e-betaling van CBDT belasting ten bedrae van Rs.7778 / in plaas van Rs.778 /. Pleaes kanselleer die transaksie en terugkeer die inskrywing.


No comments:

Post a Comment