Sunday, October 2, 2016

Trading Strategieë Gebaseer Op Volatiliteit

Strategieë om risiko op soek na Alpha wat kort wisselvalligheid beheer Volatiliteit Trading 14 Maart 2016 12:57 uvxy Ek het voorgestel 'n paar strategieë. Die bestuur van risiko is iets wat moet beplan voor die aanvang van die handel. Dit is goed as jy don t wen elke handel. Hallo almal, Ek hoop dat jy goed gewees het. Ek het baie besig met onderrig en ek sien uit daarna om terug te gereeld skryf as die somer benaderings. Iets wat gedurende die laaste piek in wisselvalligheid opgekom het was maande 4-7 (mid-term futures) gaan in backwardation. Hierdie artikel fokus op die prestasie van die ProShares Ultra VIX Korttermyn-Futures ETF (NYSEARCA: UVXY) tydens die onlangse skerp styging in wisselvalligheid. Ons sal dieselfde back-toets data wat die grootste deel van my ander ontledings gedek gebruik. As jy nie vertroud met wisselvalligheid verwant ETPs is ek 'n uitgebreide biblioteek hier op soek na Alpha wat meer op belegger onderwys fokus as nuus gebou. Maak seker of dit uit en jy kan direk kontak my as jy enige iets wat jy wil nagevors het. In hierdie artikel is die resultaat van 'n leser se vraag. Nadat ons bespreek die mid-term termynmark prestasie ons sal fokus op hoe om risiko te bestuur wanneer inisiëring van 'n kort posisie in VIX. Selfs al is ons fokus sal wees op die kort termyn termynkontrakte produkte in hierdie artikel, gaan ons die mid-term termynmark gebruik as deel van die bespreking in hierdie artikel. Grafiek geskep deur myself met behulp van historiese VIX data van die CBOE en die intelligente belegger blog. Hier is 'n makliker siening van mid-term termynmark sedert 2010 vanaf vixcentral: Net om 'n vergelyking te verskaf, hier is die kort termyn termynkontrakte data ook uit vixcentral: Hier is 'n kort termyn termynkontrakte grafiek Ek het 'n paar maande gelede wat die historiese data: die punt in die klem op hierdie kaarte is dat mid-term termynmark is gewoonlik minder wisselvallig as die kort termyn termynkontrakte en hulle don t betree backwardation so dikwels, veral wanneer die VIX is laer as die historiese gemiddelde vir 'n lang tyd. Maar, as jy kyk na die tydperk vanaf 2004-2009, mid-term futures was in en uit backwardation op 'n soortgelyke pas. Weereens, net die gebruik van contango en backwardation as toegang en uitgang-seine isn t genoeg inligting om die VIX behoorlik handel en het bewys dat dit doesn t werk genoeg om 'n effektiewe strategie wees. Mid-term termynmark gaan in backwardation mag lyk soos 'n unieke geleentheid en 'n goeie tyd om kort wisselvalligheid. Maar net omdat dit net vier keer gebeur het in die afgelope ses jaar kom nie t beteken dat dit isn t waarskynlik meer dikwels gebeur vanuit 'n historiese perspektief. Ons het voorheen bespreek verskillende strategieë vir kortsluiting wisselvalligheid: By die gebruik van hierdie strategieë is daar verskeie maniere om risiko te bestuur. Ek glo ek het baie uitgesproke oor die risiko's van kortsluiting wisselvalligheid sedert ek begin skryf hier op soek na Alpha. 'N Beduidende gedeelte van my risiko bestuurstrategie behels handel groottes. Wisselvalligheid handel verteenwoordig sowat 10 van my totale portefeulje gedurende normale wisselvalligheid gebeure. In uiterste gebeure binne die top 5 persentiel, sal ek die grootte handel te verhoog gegewe die historiese waarskynlikheid van voordeel uit die handel. Marge is iets wat t shouldn gebruik of staatgemaak op, veral as jy reeds 'n aged produk soos UVXY verhandel. Ek het naak oproepe verkoop op UVXY in die verlede. Maar die grootte handel weer verteenwoordig 'n baie klein gedeelte van my portefeulje. Ek wouldn t beveel hierdie strategie vir beleggers wat Don t die negatiewe risiko's van die handel en die moontlikheid van die verlies van meer as 100 van die aanvanklike handel ten volle te verstaan. Call versprei is 'n beter manier om die beperking van afwaartse risiko in hierdie tipe van handel. Byvoorbeeld, as UVXY is geprys teen 40 per aandeel, jy kan die 40 oproep te verkoop en aankoop van die 70 oproep. As jy beide tot verstryking gehou en UVXY gesluit onder 40 sal jy die verskil tussen wat jy ingesamel vir die oproep en wat jy spandeer vir die oproep (vandaar die verspreiding) in te samel. Nog 'n opsie in kortsluiting UVXY is 'n verkoopopsie te koop. In my opinie, as jy 'n suksesvolle VIX handelaar, wat ek as om meer as 'n 50 suksessyfer sou definieer, sal hierdie strategie werk vir jou. Kyk hieronder vir die grafiek op die 16 Maart 40 verkoopopsie vir UVXY. Grafiek met vergunning van optionshouse My punt in 'n hoër as 50 suksessyfer is dat as jy suksesvol is, moet jy in staat wees om meer as 100 in te samel op jou verkoopopsie. Kyk hieronder vir 'n tafel van my gedagtes. Ek don t die historiese opsies data op te stel vir UVXY om jou te wys 'n werklike voorbeeld van die bogenoemde strategie. Maar die pad vorentoe sal Ek begin om hierdie beelde op my Instablog hier op soek na Alpha red en as ons ten minste vier of vyf voorbeelde kan ons 'n artikel gebaseer af van hierdie strategie te skep. Dit is duidelik dat in 'n verlore handel wat jy kan verlaat voordat verloor 100 en jy kan nie 'n 200 te kry op jou wen handel. Ek sal werk op die plaas van die data op hierdie saam vir jou. My voorstel om te fokus op die ekonomie en werksgeleenthede data tydens die laaste piek in wisselvalligheid bewys korrek te wees. Ons het gegaan van die verdoemenis en somberheid nuus vir diegene nou daarop dui ons in vir 'n ander tydren. In elk geval, ek don t eintlik omgee wat die mark doen. Alles wat ek gebruik in wisselvalligheid handel is reaktief om die mark en ekonomie in plaas van voorspellende. My paar klein kort posisies in UVXY het goed presteer, en my algemene portefeulje het terug met wraak kom. Ek voel goed oor my poste vorentoe. Gegewe die huidige marktoestande, het die premie vir kortsluiting wisselvalligheid verwyder en kom nie t tans 'n goed genoeg beloning gegee die negatiewe risiko's van die Trade Show. Soos gewoonlik, die kommentaar afdelings van my artikel is geneig om soveel inligting as die artikel self insluit. My laaste artikel versamel meer as 500 kommentaar, al met betrekking tot verskillende strategieë en professionele bespreking basis van die aangebied idees. Ek moedig jou aan om jou risiko dienooreenkomstig te bestuur en te verhoed dat kortsluiting UVXY tot beter mark geleenthede hulle voordoen. Dit het 'n geruime tyd sedert ons 'n politieke wisselvalligheid geval gesien het (sien artikel op konteks). Ek sien daarna uit om die moontlikheid van hierdie tipe van gebeure wat kan voorkom op enige tyd. Die globale ekonomie voort om te ontwikkel met groei, hoofsaaklik aangevuur deur sentrale banke. Die tyd sal leer hoe hierdie eksperiment sal eindig, maar ek don t iets gebeur in die kort termyn te sien. Dankie vir die lees en ek sien uit daarna om terug te gereeld skryf oor 'n paar maande. As jy enigiets wat jy wil beantwoord op wisselvalligheid het, stuur asseblief vir my 'n boodskap en ek sal bly wees om dit na te vors vir jou. As jy hierdie artikel geniet, volg my hier op soek na Alpha. Openbaarmaking: Ek / ons het geen posisies in enige genoemde aandele, en geen planne om enige poste te inisieer binne die volgende 72 uur. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Lees die volledige artikel Dane Van Domelen Volatiliteit Paar Trading gebaseer op contango 16 Februarie 2016 16:53 xiv SPY prys beweging verduidelik 69.5 van die variasie in die daaglikse XIV winste contango verduidelik 0.3. So contango-gebaseerde wisselvalligheid ambagte is baie onvoorspelbaar. Die sleutel idee hier is om die verskil in groei tussen XIV en 'n beta ooreenstem S P 500 fonds, eerder as XIV groei self handel. Die korrelasie tussen contango en die 1-dag verskil in winste tussen XIV en UPRO redelik (Pearson se r 0.16, Spearman se rho 0.13). Hou XIV en SPXU wanneer contango 2.90, en SPY anders. Geen kort verkoop word vereis. Terug getoets prestasie dui kleiner rou opbrengste in vergelyking met Nathan Buehler s Hou XIV tydens contango benadering, maar beter Sharpe verhouding, kleiner maksimum drawdown, en baie laer beta. - Contango gebaseer Volatiliteit Trading Daar is 'n paar groot materiaal op wisselvalligheid handel hier op soek na Alpha. Vir die doeleindes van hierdie artikel, man ek gaan 'n basiese begrip van wisselvalligheid produkte aanvaar. Vir lesers met minder ervaring, sou ek lees Nathan Buehler se drie-deel-reeks stel: Terwyl sommige skrywers advokaat koop en hou omgekeerde wisselvalligheid produkte (bv die VelocityShares Daily Inverse VIX Korttermyn-ETN (XIV) of die VelocityShares Daily Inverse VIX Medium - termyn ETN (ZIV)) langtermyn, ek dink die konsensus-siening is dat dit 'n slegte idee. In my opinie, is daar 3 groot probleme: Hierdie fondse is uiters hoë beta (XIV 1.5), sodat hulle kan groot onttrekkings ly. XIV verloor sowat 70 van sy waarde in die afgelope 6 maande. XIV en ZIV albei laer historiese Sharpe verhoudings as die SPDR S P 500 Trust ETF (NYSEARCA: SPY). Hulle het albei 'n positiewe alfa soms, negatiewe alfa ander tye. Talle SA skrywers is besig om op die ontwikkeling-contango gebaseer wisselvalligheid handel strategieë. Die voorgenoemde mnr Buehler het 'n interessante artikel in Julie 2014 verken die idee van kortsluiting die iPath S P 500 VIX Korttermyn-Futures ETN (VXX) wanneer VIX termynkontrak aangegaan contango. David Paasfees ondersoek die koop XIV weergawe van die strategie in 'n Oktober 2014 artikel. en aangebied 'n alternatiewe afrit strategie. In 'n September 2015 artikel. Ek het gevind dat 'n 5 cut-punt vir contango gelyk of beter resultate gee as 0. Natuurlik, implisiet in die poging om-contango gebaseer handel strategieë te ontwikkel is die idee dat contango voorspel XIV prestasie. Empiries, het ek gevind dat dit die geval is. maar eerder swak. Teoreties, Robin Hewitt onlangs het haar siening dat contango is die resultaat eerder as die oorsaak van veranderinge in XIV waarde. Dit was 'n uitstekende artikel, al is dit omstrede. Ek raai lees beide die artikel en sy kommentaar. In my vorige artikel, bydraer Martin Vlcek 'n reaksie stel kortsluiting wisselvalligheid verskans op sekere tye deur kort die S P 500-indeks. Dit is 'n goeie idee. Dit los die probleem dat selfs wanneer contango gunstig is XIV prys beweging hoofsaaklik gedryf deur SPY prys beweging. Eerder as om die gebruik van contango om in te sit op XIV toeneem, kan ons contango gebruik om in te sit op XIV geklop (of onderpresteer) SPY. Nog beter, kan ons die strategie te implementeer sonder om werklik kort verkoop. Wanneer contango is hoog, ons wil speel (XIV - SPY), wat soortgelyk is aan (XIV SH). Wanneer backwardation is hoog, ons wil speel (SPY - XIV), wat soortgelyk is aan (SPY VXX). Geen kortsluiting nodig. Die ontwikkeling van die strategie In die eerste plek, om verantwoording te doen XIV prys beweging as gevolg van die mark beweging, shouldn ons gebruik t (XIV - SPY). XIV se beta is ongeveer 3.5, sodat wanneer SPY winste 1, XIV kry ongeveer 3,5. So sou ons ideaal speel (XIV - 3.5x SPY). Maar ons wil kort verkoop te vermy, so ons sal gebruik (XIV -3.5x SPY) plaas. Ag, 'n 3.5x omgekeerde S P 500 (NYSEARCA: SPXU). Om kortliks die belangrikheid van die saak (XIV SPXU) eerder as XIV alleen wanneer contango hoog: Daily SPY beweging verduidelik 69.5 van die variasie in XIV se prys beweging (p 0.001). So handel (XIV SPXU) gee jou 'n sterker voorspellende sein om te werk met. Figuur 1 toon 'n PUNTEDIAGRAM waar die y-as verteenwoordig die gemiddelde daaglikse toename vir XIV en SPXU, en die x-as verteenwoordig contango. Data vir contango en XIV is uit Die Intelligent Investor Blog. en data vir SPXU is van Yahoo Finansies. Contango is 'n hoogs beduidende voorspeller van die gemiddelde wins vir XIV en SPXU. Die korrelasie is klein, maar nie klein (Pearson se r 0.16, Spearman se rho 0.13). Ek sê ons koop XIV en SPXU wanneer contango is sodanig dat die voorspelde Sharpe verhouding groter is as die historiese S P 500 Sharpe verhouding. Die Vanguard 500 Index Fund belegger (MUTF: VFINX) het data terug te gaan na 1980, en het 'n historiese Sharpe verhouding van 0,0396. Van die toegeruste regressiemodel vir XIV en SPXU teen contango, wat Sharpe verhouding oorskry wanneer contango is groter as 6,77. Nou vir die ander kant van die handel. Tydens backwardation, verwag ons dat XIV om 'n beta ooreenstem SPY onderpresteer, sodat ons wil graag om te speel (3.5x SPY - XIV). Ons vervang VXX vir XIV te kort verkoop te vermy, en gebruik die 3x ProShares UltraPro S P 500 ETF (NYSEARCA: UPRO) eerder as 3.5x SPY. Figuur 2 toon die gemiddelde wins vir UPRO en VXX teen contango. Weereens sien ons 'n redelik swak, maar hoogs beduidende verband (Pearson se r -0,14, Spearman se rho -0,12). Laat s ook hierdie handel te speel wanneer die voorspelde Sharpe verhouding groter is as VFINX se historiese Sharpe verhouding. Dit vind plaas wanneer contango minder as 2,90 is. So hou ons SPXU en XIV (in gelyke toekennings) wanneer contango 2.90. Wanneer contango is tussen hierdie twee waardes, sal ons vashou aan SPY. Figuur 3 toon historiese prestasie van hierdie strategie, met behulp van sluiting pryse vir alle fondse terug na 30 November 2010 gaan, en die verwaarlosing van praktiese kwessies soos handel koste en bod / vra verhoudings. Dit toon ook groei en prestasie van die Buehler strategie met 'n 0 cut-punt en 'n 5 cut-punt XIV. Let daarop dat ek verander die Buehler strategie effens, hou SPY eerder as kontant wanneer contango is nie groter as die cut-punt. Op dié manier is daar nie 'n ingeboude nadeel met betrekking tot die contango gebaseer paar ambagte. In terme van rou groei, die Buehler metodes doen beter as die contango gebaseer paar ambagte. Maar die paar ambagte het 'n paar uitstekende prestasie statistieke, soos jy kan sien in Tabel 1. Tabel 1. ding statistieke vir verskeie strategieë. Die-contango gebaseer paar handel strategie het die beste MDD, hoogste Sharpe verhouding, en 'n baie lae beta. Ek dink dit is baie belowende resultate. Om die idee wat in hierdie artikel herhaling: contango is 'n swak voorspeller van kort termyn XIV groei, want XIV groei hoofsaaklik bepaal deur die mark beweging. Contango is 'n redelike voorspeller van die relatiewe prestasie van XIV teen 'n beta ooreenstem S P 500 fonds. Om te verhoed dat die verkoop van kort, ek stel voor 'n contango gebaseer paar handel benadering. Hou XIV en SPXU wanneer contango is groter as 6.77, VXX en UPRO wanneer contango is minder as 2.90, en SPY anders. Soos altyd, backtested prestasie is waarskynlik ooroptimisties, en handel koste en bod / vra verhoudings sal afbreuk doen aan werklike prestasie. Ek sal persoonlik nie hierdie metode implementeer totdat dit bewys om goed te vooruitwerkend te voer. Ek wil graag Nathan Buehler erken vir die lê van 'n mooi grondslag vir-contango gebaseer wisselvalligheid handel, Martin Vlcek vir kommentaar op my vorige artikel en die aanplant van die saad vir die benadering wat hier gebruik word, en Die Intelligent Investor Blog vir die maak van historiese wisselvalligheid data beskikbaar. Openbaarmaking: Ek / ons het geen posisies in enige genoemde aandele, en geen planne om enige poste te inisieer binne die volgende 72 uur. Ek skryf hierdie artikel myself, en dit gee uitdrukking aan my eie opinies. Ek is nie die ontvangs van vergoeding daarvoor (behalwe op soek na Alpha). Ek het geen verhouding met enige maatskappy waarvan die voorraad genoem in hierdie artikel. Bykomende openbaarmaking: Enige mening bevindinge en gevolgtrekkings of aanbevelings wat in hierdie materiaal is dié van die outeur en nie noodwendig die menings van die National Science Foundation. Lees die volledige artikel SteadyOptions is 'opsies handel forum waar jy oplossings van bo opsies handelaars kan kry. Probeer dit gratis Ons ve almal daar ondersoek opsies strategieë en nie in staat is om die antwoorde wat ons soek na te vind. SteadyOptions het jou oplossing. Kry slimmer en meer opgevoed oor die nuanses en risiko van die saak uit ander soos jy. Help professionele handelaars sien hul blindekolle. Toegang tot hulpbronne en 'n hulpbron om ander handelaars. Kry vinnige antwoorde van die SteadyOptions span. As Trading opsies was maklik wouldn jy t hier 4 jaar van bestendige winste Trading Style Drie unieke strategieë uit te voer in elke soort van die mark met handel waarskynlikheid vir konsekwente opbrengste wat groot verliese te vermy. nuusbrief op Investimonials Ultimate Options Trading Experience Die eienaar, Kim Klaiman, een van die mees kundige mense in die veld moet wees top rated, maar hy bestuur om nederig te bly. Sy persoonlike integriteit is voor die hand liggend en speel 'n groot rol in die waarde van hierdie diens. Een van die enigste mense wat ek gevind op die net wat eintlik regtig ambagte. Die vul is werklike vul, die ambagte is werklike ambagte, nie net teorieë soos die meeste dienste. Kim is uiters kundige. Oor die afgelope 12 maande, het my begrip van opsie Grieke, intrinsieke / ekstrinsieke waarde, opsie wisselvalligheid ens geweldig toegeneem, danksy so en Kim. Elke handel bespreek, en gedokumenteer. Ek het baie meer van SO as elders geleer gebeurtenis gedrewe ambagte soos pre-verdien weerskante. Die opvoedkundige waarde van so ver swaarder weeg as die prys van toelating. Daar is baie slim mense in die gemeenskap. Ek ve gewees met SO sedert die begin. Dit is verantwoordelik vir my handel sukses. Dit was regtig 'n lewensveranderende besluit. Sonder wel, sou ek nooit geleer het wat ek ve geleer en ek gee dit krediet in die handelaar ek vyf geword. Een van die dinge wat Kim onderskei van ander is dat elkeen van die ambagte is 'n werklikheid nie hipotetiese. So sy suksesvolle handel word jou suksesvolle handel want daar is geen rede waarom jy kan t pas sy ambagte. SteadyOptions sal jou lei in die regte rigting Sodra jy die konsep vyf bemeester, kan jy kyk oor die skouer van Kim en handel met hom. Ek het probeer om ander nuusbriewe wat gee jou 1-5 per maand verhandel, maar geen ondersteuning. Die handel metodes is duidelik, volledig en goed verduidelik vir alle vaardigheidsvlakke. Komende ambagte bespreek en ontleed, optimale inskrywings en uitgange word bepaal. Uitgevoer ambagte gemonitor en ontleed.


No comments:

Post a Comment