Tuesday, October 11, 2016

Opleiding And Development Strategic Plan Voorbeeld

Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Gebruikers ooreenkoms en Privaatheidsbeleid. Slide gebruik koekies om te verbeter funksies en prestasie, en om jou te voorsien met relevante advertensies. As jy nog steeds op die terrein, stem jy in tot die gebruik van koekies op hierdie webwerf. Sien ons Privaatheidsklousule en Gebruikers ooreenkoms vir meer inligting. Vind al jou gunsteling onderwerpe in die Slide inligting Kry die Slide app om te spaar vir later selfs op die regte pad voort na die mobiele webwerf oplaai Teken Teken Double tap om uit Voorbeeld Strategiese Interne Ouditplan Deel zoom hierdie Slide LinkedIn Corporation 2016 1.0 Doel Die doel is om te vertaal jou e-Leerbehoeftes Ontleding in 'n strategiese aksieplan wat strategieë, dienste, produkte, individuele projekte, koste, en tydlyne stel. Gebruik hierdie plan te ontwikkel en te implementeer die klant se suksesvolle opleiding en prestasie oplossings. Hierdie oplossings is bedoel om 'n innoverende, mededingende arbeidsmag op te lei, te help die kliënt se strategiese uitnemendheid en mededingende voordeel, en verseker sistemiese verandering, innovasie, en volhoubaarheid. Die voorgestelde strategiese plan moet in lyn met korporatiewe planne en identifiseer organisatoriese, instruksionele, en assessering oplossings wat die finansiële winste en sukses van die kliënt 'n positiewe en meetbaar impak. Die plan moet ook bemagtig die kliënt om ingeligte besluite oor (1) beplanning, ontwikkeling, en die bestuur van kort - en langtermyn-projekte te maak, (2) die meting van uitkomste wat gekoppel is aan die maatskappy se doelwitte en hulpbronbestuur, en (3) die verbetering van werknemer uitnemendheid, die verhoging van produktiwiteit, en die vermindering van koste. 'N Paar nuttige hulpbronne: Hierdie webwerf bied talle hulpbronne, insluitend groot e-leer wenke en strategieë op: garyharriman Hierdie artikel verskyn: karlkapp /questions. pdf. getiteld-E leergereedheid assesseringsvrae. . Projek Ontleding en bestuursplan Domain Kaart (ontwikkel deur analise en sintese, hierdie hulpmiddel beskryf die grondslag, rigting, en uitkomste vir die projek Dit is 'n bloudruk wat visueel: 2.0 Strategiese Plan Strategiese beplanning kan een of almal of sommige van die volgende aan te spreek verteenwoordig 'n omvattende, oortuigende lig van die klant se besigheid, prestasie, leer vereistes en doelwitte, werk modelle, stelsels, en prosesse, kennis, prestasie, en instruksionele vereistes en doelwitte, prestasiemaatstawwe en kriteria vir evaluering. Met ander woorde, hierdie is 'n blik op die hele stelsel en wat jy wil binne en buite die stelsel te bewerkstellig). Organisatoriese ontwikkeling Materials Assessering en Instruksionele Spesifikasies Instruksionele Produk Ontwikkeling Data Collection / Ontleding / sinteseproses vordering en prestasie verslag Begroting, hulpbronbestuur en skedulering Opsionele E-Commerce, prestasie en Knowledge Base Ontwikkeling en Bestuur Gehaltebeheer Standaarde, kriteria en evaluering. 3.0 Strategiese Beplanning: deliverables Hier is 'n uiteensetting van 'n tipiese lewer met behulp van 'n vyf-fase proses. Vyf-fase Strategiese Plan Proses 1. Strategiese ontleding, beplanning, en doelwitstelling 2. Strategieë en hulpbron benodighede 3. Organisasie, Bestuur, en Administratiewe strategieë 4. Statistieke en benchmarking 5. Implementering 6. Evaluering Strategiese Aksieplan Outline (Voorbeeld Gee 'n oorsig) I. Uitvoerende Opsomming (kyk na die volgende) die kliënt se beskrywing van die kliënt se visie en missie die Organisasie: maatskappy se doelwitte en strategieë (Groei, kwaliteit, koste) die rol van opleiding te Verandering implementering en handhawing van Verbeterings (doelwitte / strategieë) die kliënt s Visie en implementering van suksesvolle opleiding en assessering waar die kliënt is Vandag Hoe vra die klant Vergelyk die wêreld Hoe vra die klant te vergelyk met die Visie wat die kliënt moet doen om die visie te bereik i. Strategiese doelwitte II. Maatskappy se doelwitte iii. Beraamde koste om iv bereik. Na raming besigheid koste en resultate van status quo oplossing v. Statistieke of wat sal mylpale wys en jou laat weet wanneer jy daar kom Hoe verseker jy Vereiste Bestuur en Administrasie Support Hoe bepaal jy en Verseker Besigheid en organisatoriese Gereedheid II. 'N strategiese visie van die kliënt se toekomstige opleiding en E-leerprogramme vergelykende ontleding van die kliënt se maatskappy se doelwitte, doelstellings, en strategieë en Leer en prestasievereistes. Sluit in: Leerling Ontleding van bestaande en nuwe leerders. Identifiseer psigologiese, kulturele, organisatoriese en sosiologiese behoeftes en gereedheid en verskaf leiding vir individuele, self-motivering, en samewerkende leer-omgewings, kultuur en gemeenskap. Prestasiebestuur en Meting Ontleding. Identifiseer besigheid en individuele leerder se behoeftes. Vestig maatreëls te evalueer en verslag toenemende vlakke van kundigheid en verbeterde prestasie in lyn met die maatskappy se doelwitte. Identifiseer gebiede van kundigheid nie net vir leer en werkprestasie doelwitte, maar ook vir 'n beter aanlyn leervermoë. Opleiding Ontleding. Integreer nalatenskap en nuwe e-leerprogramme met op en af ​​oplossings. Inhoudsanalise. Verskaf rigting vir die produksie van inhoud biblioteek en assessering (bruikbaarheid, ontwikkeling, administrasie, bestuur, deel) vir kennis, prestasie en onderrig. Bruikbaarheid Ontleding. Bepaal bruikbaarheid van leer oplossings (insluitend kurrikulumbestuur, registrasie gebruiker en administrasie, inhoud lewer, ens). Tegnologie Ontleding. Bepaal watter tegnologie en gereedskap wat beskikbaar is, gereed, en nuttig, en voldoen aan leerderbehoeftes en prestasiedoelwitte. Kostevoordeelontleding. Bepaal koste gebaseer op 1-3 lewensvatbare oplossings. Vind 'n hoë, medium en lae benaderings). Menslike Hulpbronne en Omgewingsanalise. Bepaal impak van die ondersteuning van leerstelsels, kliënt verhoudings, samewerking, en organisatoriese ontwikkeling. Bykomende Ontleding. Oorweeg bykomende analise, insluitend diagnose, implementering, bemarking, hulp, kliënte en tegniese ondersteuning. Evalueer omvang van hulpbronne wat nodig is om die sleutel sake-inisiatiewe / doelwitte te bereik. Maatstaf Ontleding Hulpbronbestuur van bestaande en toekomstige opleiding (probleemidentifisering) Vendor Ontleding Gevolgtrekkings Verseker noue integrasie tussen sake, menslike hulpbronne, en kennis en prestasiebestuur. Fokus op die leerder, leer, en verbeterde prestasie, nie die gereedskap en tegnologie. Verskaf veranderende beleid, stelsels, strategieë, prosesse, en prototyping wat produkte oor toenemende verbetering siklusse te implementeer. ontleding oorgang na omvattende, langtermyn, ontwikkel probleemoplossingsvaardighede doelwitte en strategieë (bv identifiseer die leemtes, vervul vereistes vir vandag, en plan vir môre) Verskaf strategieë vir die ontwikkeling van op en af ​​gemengde oplossings wat ondernemingswye infrastruktuur te ondersteun, geïndividualiseerde omgewings , ondersteunend aanlyn leer verhoudings, samewerking, kommunikasie, en e-leer-kultuur. Verskaf strategieë (ontwerp en tegnologie) vir die deel of herb stemmingen hulpbronne (bv verweef oorgang tussen onderrig, prestasie, en kennisbestuur). Verskaf realistiese leer en prestasiedoelwitte en oplossings. Meet nie net verbeter besigheid en prestasie, maar ook verbeterde aanlyn leervermoë (meer self-gemotiveerd, selfgerigte en self-evalueer leer). Maatstaf vandag se oplossing en bied evalueringskriteria vir vandag se en môre s ontwikkel oplossings. Oorweeg scalability, sekuriteit, globale standaarde, globale kommunikasie en infrastruktuur, en veranderende vereistes. TOP 5.0 Algehele en individuele projek bestuur te ontwikkel 'n algehele Projekbestuur Plan met inkrementele Mylpale gebaseer op individuele projek Planne Strategiese Analise Ontwerp Ontwikkeling Begroting Hulpbronbestuur Aanspreeklikheid en Rapportering Voortgesette Uitvoerende en Administrasie Support f. Lewering en tegnologie te gebruik d. Implementering Evaluering Marketing Support Onderhoud besinning en vernuwing TOP Eenheid van bevoegdheid besonderhede Eenheid beskrywer Hierdie eenheid dek beplanning en implementering van strategiese verkryging van goedere of dienste noodsaaklik of van kritieke belang om 'n organisasie se vermoë om sy kernbesigheid uit te voer. Onderbreking van toevoer of ontwrig verskaffing van hierdie goedere en dienste sal 'n nadelige uitwerking op die organisasie se vermoë om sy kernbesigheid uitkomste lewer nie. In die praktyk beplanning vir strategiese verkryging sal geïntegreer word met die organisasie se strategiese, korporatiewe en begroting beplanning prosesse. Implementering van die strategiese verkryging proses sal ook spesifiek geraak deur die verkryging planne, wetgewing, regulering, beleid en prosedures. Breër regeringsbeleid en die regering aan die regering ooreenkomste kan ook 'n invloed. Ontleding van die relevante markte en identifisering en inlywing van markinligting in die beplanningsprosesse is noodsaaklike elemente van hierdie funksie. Oorweging en insluiting van Corporate Social Responsibility (CSR) beginsels, volhoubaarheid en omgewingskwessies is ook noodsaaklik. Geen lisensiëring, wetgewende, regulerende of sertifisering vereistes geld vir hierdie eenheid. Toepassing van die Eenheid Die eenheid van toepassing op diegene wat betrokke is in spesialis verkryging en kontraktering rolle en is net so van toepassing op diegene in breër logistiek rolle. Lisensiëring / Regulatory Information Voorvereistes Indiensneembaarheid Vaardighede Inligting Hierdie eenheid bevat indiensneembaarheid vaardighede. Elemente en voldoeningsvereistes Pre-inhoud elemente beskryf die essensiële uitkomste van 'n eenheid van bevoegdheid. Prestasiekriteria beskryf die prestasie wat nodig is om die prestasie van die element te demonstreer. Waar vet kursief teks gebruik word, word verdere inligting uiteengesit in die reeks verklaring. Assessering van prestasie is in ooreenstemming met bewyse gids te wees. Elemente en voldoeningsvereistes 1. Ontwikkel 'n verkryging profiel van die aankoop organisasie 1.1 Versamel en ontleed langtermyn data oor die strategiese implikasies met betrekking tot die aankoop organisasie sl Evel van besteding op verskillende tipes van goedere en dienste, insluitend hoe, waar en by wie die goedere of dienste verkry. 1.2 Profiel van die organisasie se bestaande verskaffers, met spesifieke klem op die vermoë en kapasiteit elke verskaffer se, kwesbaarheid, en die nakoming van Corporate Social Responsibility (CSR) beginsels. OH S, wetgewende nakoming, posisie in die mark en eienaarskap struktuur. 1.3 Identifiseer en betrokke te raak betrokke kommunikasiestrategieë aan interne belanghebbendes, eksterne en mark belanghebbendes betrek. 1.4 Assesseer die aankoop organisasie se posisie in die mark (hoe die mark beskou die organisasie as 'n potensiële kliënt). 1.5 Identifiseer en oorweeg geleenthede en risiko's wat verband hou met die ontwikkeling van 'n sterker posisie in die mark as 'n koper. 2. Voer strategiese evaluering van die markaanbod. 2.1 Versamel en markinligting te ontleed om kapasiteit, kompetisie, wetgewende en regulatoriese nakoming, kwesbaarhede en risiko binne die markaanbod te bepaal. 2.2 Monitor en analiseer die mark tendense en opkomende veranderinge aan die huidige aanbod markplek. 2.3 Ontleed en die markaanbod se vermoë om die aankoop organisasie se behoeftes, insluitend supply chain management kwessies aan te evalueer. 2.4 Identifiseer en evalueer innoverende en / of skeppende geleenthede binne die mark. 2.5 Assesseer plaaslike en internasionale markaanbod faktore wat die vermoë om goedere en dienste te voorsien kan beïnvloed. 3. Ontwikkel strategieë om goedere of dienste bron van die mark 3.1 Assesseer die geskiktheid van die huidige en ontluikende kommersiële tendense binne die mark aan die behoeftes van die aankoop organisasie. 3.2 Identifiseer en kyk na die toepassing van kommersiële beste praktyk modelle om strategiese verkryging aktiwiteite regoor die lewe verkryging siklus. 3.3 Identifiseer en toets moontlik maatstawwe van 'n beter strategiese verkryging praktyk. 3.4 Evalueer die geskiktheid van alternatiewe mark bronne van toevoer. 3.5 Ontwikkel strategiese markaanbod planne wat ontleding van beide die koop organisasie en die markaanbod weerspieël. 3.6 Ontwerp tender strategieë en tipe kontraktering reëling wat geskik is vir die goedere of dienste wat aangekoop en die aard van die markaanbod wat hulle sal voorsien, neem kontrak bestuurstrategieë in ag. 3.7 Hersiening van die toepassing van bestaande wetgewing, regulasies, beleide, praktyke en prosedures om strategiese verkryging aktiwiteite en veranderinge aan hierdie waar dit beter resultate sal oplewer vir die aankoop organisasie of by die hele regeringsvlak beveel. 4. Veilige, te monitor en te hersien strategiese mark bronne 4.1 Optrede verkrygingsprosesse wat strategiese verkryging kwessies te oorweeg en is van toepassing op die goedere en dienste word gesoek. 4.2 te onderhandel met potensiële verskaffers om die beste aanbod reëlings te beveilig. 4.3 Ontwikkel en implementeer oorgang planne van die huidige nuwe mark bronne as wat nodig is om 'n gladde oorgang en die deurlopende voorsiening van strategiese goedere en dienste aan die aankoop organisasie te verseker. 4.4 Implementering van kontrakbestuur strategieë om te verseker dat goedere en dienste gelewer word soos gekontrakteer. 4.5 Monitor en hersien nuwe strategiese verkryging reëlings vir deurlopende geleenthede verbetering. Nodige vaardighede en kennis Hierdie afdeling beskryf die vaardighede en kennis wat nodig is vir hierdie eenheid. kommunikasievaardighede te: raadpleeg en te onderhandel met die markaanbod, bestaande kontrakteurs en belanghebbendes netwerk binne eerlikheid grense, met die markaanbod, kontrakteurs en belanghebbendes skryf 'n besigheid geval gedrag analise van die mark gedrag koop organisasie ontleding voorberei planne lees komplekse dokumente, soos kontrakte , wetgewing en beleid riglyne verskaf terugvoering navorsingsvaardighede om: versamel en organisatoriese inligting ontleed om profiel verkryging bou in te samel en markinligting analiseer in te samel en te ontleed vereistes van belanghebbendes hersiening en toepassing wetgewende, regulatoriese en beleidsvereistes samel en te ontleed op beperkte produkte wat geskik is vir die bedryf , soos gevaarlike goedere en chemikalieë te identifiseer, te analiseer en te voorspel tendense spanwerkvaardighede te: model doeltreffende spanbestuur benaderings reageer op diversiteit hanteer kwessies en verwys soos toepaslik inisiatief en ondernemingsgees vaardighede om: die toepassing van die inhoud van komplekse dokumente soos kontrakte, wetgewing en riglyne verseker nakoming van wetgewing en mandaat vereistes beleid insluitend OH S en omgewing verpligtinge, volhoubaarheid en korporatiewe maatskaplike verantwoordelikheid (KSV) praktyke en beginsels in die konteks van beplanning verkryging en verkryging uitkomste komplekse regeringsbeleid en inter-regeringsorganisasies ooreenkomste van toepassing te ondervra korporatiewe stelsels, soos Finansiële bestuur inligtingstelsel (FMIS) of batebestuur stelsel te verkry data te ontleed komplekse voorsieningskettings te risiko, kwesbaarheid en geleentheid verwag identifiseer en interpreteer mark reaksie beplanning en organisering van vaardighede om: onderneem navorsing en besigheid ontleding plan verkrygingsprosesse in ooreenstemming met die maatskappy se en organisatoriese doelwitte te dokumenteer beplanning verkryging besluite en verwagte uitkomste te bestuur en op te dateer planne verkryging en sub-planne in lyn met strategiese planne en begrotings komplekse strategieë toe te pas om die ontwikkeling van strategiese planne, insluitend korporatiewe, begroting en die verkryging planne en sub planne bydra tot strategiese en risiko beplanning leer en die ontwikkeling van vaardighede om: bly op die hoogte van die beste praktyke modelle om verkryging relevante, kontraktering, logistiek en onderneming mark bestuur datum bly met wetgewing, regulasie, beleid, die regering ooreenkomste en onlangse wetlike bepalings tegnologiese vaardighede om: ontgin organisatoriese bronne van data en inligting ontwikkel en bestuur elektroniese handel te ontgin geleenthede en inisiatiewe mark in elektroniese handel Statebond, die staat en / of gebied, of plaaslike wetgewing, regulasie, beleid, praktyke, prosedures en riglyne met betrekking tot: verkryging finansiële bestuur openbare sektor verpligtinge (bv Gedragskodes ) reg verbruiker OH S sosiale beleid ander relevante onderwerpe internasionale verdrae van toepassing op die verkryging praktyke regering en inter-regeringsorganisasies beleid en ooreenkomste met betrekking tot verkryging praktyke beginsels en praktyke wat verband hou met Corporate Social Responsibility (CSR) beginsels, volhoubaarheid en omgewingskwessies soos van toepassing handel en verkryging en mark gedrag komplekse en strategiese beplanning vir 'n verskeidenheid van uitkomste navorsing en ontleding soos toegepas op komplekse uitkomste, tendense en voorspellings van markte en veranderinge verkryging besluitnemingsprosesse en metodologieë eerlikheid beginsels en kwessies gedragskodes, praktykkodes en standaarde van individuele gedrag wat verband hou met die verkryging besluite regering verkryging omgewing mikro - en makro-ekonomiese kwessies van toepassing op die mark gedrag en die impak van die verkryging regskwessies en beslissings wat 'n impak op implikasies verkryging vir die organisasie en die mark (verskaffers) van die belangrikste strategieë verkryging en / of reëlings hele lewe kos oorwegings en waarde vir geld finansiële, kos en rekeningkundige kwessies te verkryging relevante en kontrakte kulturele kwessies relevant tot strategiese verkryging en industrie ontwikkeling in spesifieke markte of marksektore verhouding bestuur veranderingsbestuur bewyse te gebruik Die bewyse gids verskaf raad oor assessering en moet saamgelees samewerking met die prestasiekriteria, vaardighede en kennis, reeks verklaring en die Assesseringsriglyne vir die opleidingspakket. Oorsig van assessering Bevoegdheid moet gedemonstreer word deur 'n vermoë om toekomstige behoeftes aankope te voorspel, gebaseer op die ontleding van die verlede en die huidige organisatoriese en markdata. Huidige beplanning, opkomende wetgewende, regulatoriese, sosiale, besigheid en marktendense moet ook ten einde toekomstige mark aktiwiteite voorspel beoordeel. Strategieë moet ontwikkel word teen diegene voorspellings en gepaste reëlings vir die verkryging van strategiese goedere en dienste geïmplementeer. Kritieke aspekte vir beoordeling en bewyse wat nodig is om bevoegdheid in hierdie eenheid Assessering demonstreer moet 'n vermoë om te bevestig: versamel en komplekse finansiële, sake - en markinligting te ontleed en te ontwikkel verkryging, mark en verskaffer profiele te identifiseer en die mense vaardighede kan toepas om beplanning en implementering strategiese aankope te identifiseer en te interpreteer komplekse wetgewing, regulasie, beleid, insluitend internasionale verdrae, beginsels van CSR, OH S, volhoubaarheid, omgewings - en maatskaplike tendense bydra tot komplekse beplanning verkryging dokumente wat kernbesigheid en organisatoriese en regering uitkomste beoordeel plaaslike en internasionale markte te ondersteun, identifiseer tendense en strategieë ontwikkel om te verseker organisatoriese mark plasing wat nodig is om te voldoen toekomstige behoeftes te identifiseer en veilige toekoms mark bronne van toevoer na organisatoriese kernbesigheid bydra tot en strategiese verkryging strategieë en prosesse te implementeer binne 'n organisasie wat gebaseer is op analise van die vraag en spandeer patrone oorweeg beide ontmoet kwalitatiewe en kwantitatiewe faktore in die bereiking van besluite of aanbevelings Konsekwentheid in prestasie Bevoegdheid moet gedemonstreer word deur die verskaffing van bewyse van 'n sameswering 'n verskeidenheid van relevante werk take in 'n werklike of gesimuleerde verkryging omgewing op 'n minste twee afsonderlike geleenthede. Konteks van en spesifieke hulpbronne vir assessering Hierdie eenheid van bevoegdheid in die werkplek of 'n gesimuleerde werksomgewing te beoordeel. Deelnemers mag nodig wees om toegang te verkry tot: steekproefdata oor finansies, verkryging en markte te ontleed en dan aanbevelings te bou korporatiewe beplanning dokumente, insluitende strategiese verkryging, finansies, tegnologie, logistiek en menslike kapitaal beplan relevante wetgewing huidige inligting aan CSR, volhoubaarheid, omgewing en sosiale relevante wetgewing, tendense en verwagtinge relevante markinligting werkplek scenario's en gevallestudies met betrekking tot organisatoriese verwagtinge vir die toekoms en strategiese ontwikkeling van kernbesigheid opkomende mark tendense, soos PPP, strategiese alliansie, e handel, holistiese diens oplossing, wag vir die korporatiewe sektor te lewer op namens of in plaas van die regering gevallestudies wat inkorporeer uitdagings vanwaar strategieë om te gaan met toekomstige aankope van goedere en / of dienste en die metodes wat mag nodig wees om in diens geneem word om toekomstige vereistes Assesseringsmetode Voorgestelde assesseringsmetodes sluit beveilig ontwikkel: bevraagteken om evalueer begrip van sleutelterme onderwerp gebiede, soos navorsing, analise, markte, wetgewing, beplanning, besluitneming, kommunikasie en meganismes om die mark bronne te beveilig voorbereiding van skriftelike verslae en resensies van strategieë, markinligting, markdinamika, planne verkryging en benaderings tot beveilig toekomstige mark bronne voltooi resensies van markinligting, die beste praktyke gidse, beplanningsdokumente en strategieë, sakemodelle en begrotings, lobby groep voorspellings, politieke filosofieë en beleide, gemeenskap verwagtinge, tegnologiese vooruitgang en ander relevante materiaal wat voorberei is deur die kandidaat in 'n verskeidenheid kontekste voorbereiding van 'n verskeidenheid van tenders en kontraktuele strategie dokumentasie wat geskik is vir die spesifieke goedere en dienste en markaanbod. voorbereiding strategiese verkryging planne, mark profiele of ander soortgelyke dokumente vir strategiese verkryging aktiwiteite wat bydra tot en implementering van goeie strategiese verkryging strategieë gebaseer op die ontleding en resensies toon navorsing, kommunikasie, konsultasie en onderhandeling vaardighede in alle gevalle, moet praktiese assessering word deur die bevraagtekening te evalueer onderliggende kennis en die aspekte van bevoegdheid wat moeilik is om direk te bepaal is. Vraagstellingstegnieke moet die taal en geletterdheidsvlakke van die kandidaat pas, maar die integriteit van die assessering nie 'n kompromie. Leiding inligting vir assessering Bewyse moet versamel met verloop van tyd in 'n verskeidenheid kontekste aan die persoon kan die eenheid uitkoms te bereik en die bevoegdheid van toepassing in verskillende situasies of omgewings te verseker. Holistiese assessering met ander eenhede in die bedryf sektor, werkplek en werk rol betrokke word aanbeveel. PSPETHC501B bevorder die waardes en etos van staatsdiens PSPGOV507A Onderneem onderhandelinge PSPLEGN501B nakoming van wetgewing te bevorder in die openbare sektor PSPOHS501A Monitor en handhaaf veiligheid werkplek PSPPROC503B Bestuur kontrak prestasie PSPPROC504B Finaliseer kontrakte PSPPROC505A Bestuur risiko verkryging PSPPROC506A Plan om 'n kontrak PSPPROC507A Plan vir uitkomste verkryging PSPPROC508A bestuur Neem besluite verkryging PSPPROC509A Neem deel aan die begroting en die verkryging review prosesse Range verklaring die reeks verklaring hou verband met die eenheid van bevoegdheid as 'n geheel. Dit maak voorsiening vir verskillende werksomgewings en situasies wat prestasie kan beïnvloed. Vet kursief bewoording, as dit gebruik word in die prestasiekriteria, word hieronder uiteengesit. Noodsaaklik werktoestande wat by opleiding en assessering kan wees (afhangende van die werksituasie, behoeftes van die kandidaat, toeganklikheid van die item, en plaaslike bedryf en plaaslike kontekste) kan ook ingesluit word. Strategiese implikasies kan die volgende insluit: die regering verloor vertroue in die organisasie se vermoë: resultate wat direk 'n invloed op die aankoop organisasie se vermoë om sy kernbesigheid insluitend kritici van die aanbod nie aflewering, laat aflewering of swak gehalte produkte en dienste te lewer reputasierisiko insluitend ontvang om die vertroue openbare verloor in die organisasie openbare verleentheid verbreking van wetgewing, verdrag of regeringsbeleid verkryging wat kos meer as wat beplan is vir tydlyne nie aan die aankoop organisasie kan die volgende insluit voer: 'n beherende en verslagdoenende entiteit administratiewe departemente regering korporasies of sakeondernemings Statutêre Owerhede n plaaslike regering 'n entiteit van gerief (bv 'n afdeling / tak / afdeling) 'n ander entiteit wat 'n aankoop maak gebruik van belastingbetalers befondsingsvlak van besteding kan die volgende insluit: alle hulpbronne, direkte en indirekte, verteer in: die verkryging van goedere en dienste bestuur van die verkrygingsproses insluitend besturende kontrakte waarde, volume en afbreek van vermoë en kapasiteit besteding verskaffer se kan die volgende insluit: finansiële lewensvatbaarheid / kapasiteit vorige prestasie vaardighede en kundigheid gehalte Accreditaties voldoening aan nasionale en / of internasionale standaarde tegnologiese posisie personeel lojaliteit, ontwikkeling en opvolgbeplanning nakoming van korporatiewe maatskaplike verantwoordelikheid (CSR), volhoubaarheid en die omgewing vereistes en ontluikende tendense deurlopende verbetering praktyke Corporate Social Responsibility (CSR) beginsels kan die volgende insluit: drievoudige verslagdoening bestuur op en af ​​stroom in die sake-verhouding mense, plant, wins billike verbintenis werk praktyke om die omgewing en volhoubaarheid praktyke beter gemeenskap uitkomste koop organisasie se posisie in die mark kan die volgende insluit: die aankoop organisasie se vermoë om invloed uit te oefen op die verskaffer mark, insluitend: koop kapasiteit deurlopende of gereelde verbruik vlak van besteding aan goedere en dienste reputasie en invloed gemak van sake doen met hierdie organisasie vir verskaffers vermoë van verskaffers om verhoudings met hierdie organisasie risiko's in die gesig gestaar deur die verskaffer in die hantering van hierdie organisasie begeerte van verskaffers te bou om dié organisasie het op hul kliënt lys vermoë van die koop organisasie om 'n teen-sikliese vraag na goedere en dienste geleenthede aan te bied vennoot vir die produk / diens ontwikkeling interne belanghebbendes kan die volgende insluit: verkryging en kontrakbestuur personeel senior bestuur gebruikers van die goedere en dienste finansiële bestuur personeel onderhoud personeel bate of vloot bestuurders fasiliteite bestuurders logistici, insluitende materieel logistici personeel Mensehulpbronbestuur IT-personeel Eksterne en belanghebbendes mark kan die volgende insluit: kontrakteurs verskaffers bedryf piek liggame regering ander kopers algemene publiek gebruikers van die goedere en dienste (indien dit nie intern) geleenthede kan insluit: vermoë om die rigting van die markaanbod beïnvloed om 'n beter produk of diens innoverende produkte of dienste te kry innoverende aflewering metodes beter afslag deur amalgamerende vereistes kostevermindering beter terme en voorwaardes deur amalgamerende vereistes tegniese kommersiële reputasie en politieke Markinligting kan die volgende insluit: markaandeel aankondigings maatskappy jaarverslae en ander maatskappy inligting verskaf koerant, tydskrif en ander media-artikels deur belanghebbendes inligting verskaf inligting verskaf deur die kontrak bestuurders Wetgewende en regulatoriese nakoming kan die volgende insluit: internasionale verdrae Statebond, die staat en grondgebied wetgewing en regulering plaaslike regering verordeninge en regulasies accounting Standards ander tendense regulatoriese vereistes mark kan die volgende insluit: veranderinge met marktoestande wat kan lei tot lang termyn verandering in die markaanbod soos: kompetisie insluitend samesmeltings en besigheid sluitings tegnologie regulering en wetgewing die ekonomie vraag globalisering omgewing en volhoubaarheid kwessies voorsieningskettingbestuur kwessies kan insluit: die beskikbaarheid van alternatiewe bronne van toevoer kwessies wat komponent verskaffers in die voorsieningsketting kwessies wat 'n derde party diens verskaffers vrag en verspreiding kontantvloeibestuur verskaffer prestasie, vermoë en kapasiteit Innoverende en / of skeppende geleenthede kan die volgende insluit: paradigmaskuif bereiking van soortgelyke uitkomste met aansienlik verbeterde prestasie statistieke alternatiewe produkte of diens om 'n beter uitkomste nuwe en unieke maniere om die lewering van produkte of dienste geleenthede vir 'n vennootskap markaanbod faktore kan die volgende insluit: die kwaliteit van goedere en dienste betroubaarheid van die aanbod aard van die markaanbod bv monopolie, naby monopolie, mededingende gesofistikeerdheid van verskaffers in die begrip van die behoeftes van kopers nakoming van CSR beginsels nakoming van die omgewing en volhoubaarheid beginsels politieke stabiliteit en die impak op bronne van toevoer as daar onstabiliteit wetlike en etiese oorwegings Australië se internasionale verdrag verpligting breër regeringsbeleid doelwitte wat moet gevorderde deur verkryging Kommersiële tendense kan die volgende insluit: private openbare vennootskappe (PPP) strategiese alliansies holistiese diens oplossings tegnologiese veranderinge in die lewering of uitkoms Beste praktyk kan die volgende insluit: tegnieke, metodes, prosesse, aktiwiteite, aansporings, of belonings wat konvensionele wysheid beskou as meer effektief op die lewering van 'n bepaalde uitkoms as enige ander tegnieke, metodes, prosesse, ens wanneer dit toegepas word om 'n bepaalde toestand of omstandighede verkryging lewensiklus is: 'n reeks stappe van identifisering van die behoefte, verkryging prosesse, kontrakbestuur deur beskikking, herwinning en / of sluiting of oorgang van die kontrak. 'n standaard waarvolgens vergelykende meting gemaak kan word, kan die volgende insluit: kwaliteit tyd kosprys oor die algemeen gebruik word in samewerking met die beste praktyke mark planne Strategiese aanbod kan bevat: strategiese besigheidsplanne korporatiewe planne verduideliking van hele regering, organisasie en besigheid uitkomste en hoe dit sal bereik word deur die voorgestelde aktiwiteite verkryging markaanbod en die ontleding van die belangrikste potensiële verskaffers koop organisasie analise insluitende vlak van besteding hersiening van risiko's en geleenthede begrotings strategiese menslike kapitaal planne besigheid tegnologiese ondersteuning planne produksie planne tender strategieë kan die volgende insluit: openbare konsultasies oor die koop organisasie s vereistes versoeke vir inligting oor die vermoë van die markaanbod se vereistes keuse van verskillende metodes van die versoek om aanbiedinge te voldoen aan verskillende soorte markte aanbod gebruik van die werf besoek en bedryf inligtingsessies innoverende vennootskap, verhuring of ander strategieë assessering van risiko's wat verband hou met die verkryging Tipe pas kontrakbreuk reëling kan die volgende insluit: 'n vennootskap alliancing staande bied aansporing kontrakte wins in gevaar kontrakte gebruik van diensvlakooreenkomste deurlopende geleenthede verbetering Contract Management Strategie s kan die volgende insluit: die beplanning van formele gestruktureerde vergaderings verslae vergaderings risikobestuurstrategieë Strategiese verkryging kwessies kan insluit: die belangrikheid van die


No comments:

Post a Comment